KITARAN KEGAGALAN

  • 0

Masalah nombor satu orang kita adalah tidak mempraktikkan apa yang telah dipelajari.

Bila dah praktik, ada halangan n terus give up.

Kemudian, lompat ke peluang lain pula.

Lepas tu jumpa kesusahan dan halangan baru, give up lagi dan lompat ke peluang baru lagi.

Inilah "Kitaran Kegagalan".

Making money is very simple. Once start, never stop.

Masalah orang yang gagal adalah, mereka sendiri menjajah minda mereka dengan kegagalan.
_____

Ini adalah kisah saya dalam dunia perniagaan internet sebelum tahun 2013.

Tahun lepas sehingga kini  saya menyertai beberapa seminar, bengkel dan group FB rahsia serta mendapatkan tutorial bagi mempelajari bisnes internet.

Antara sumber ilmu yang saya pernah dapatkan dan saya sangat syorkan agar rakan-rakan sekalian turut mendapatkannya.

1. Kovensyen Pakar Bisnes Internet. Dulu yuran RM90
2. Sekolah Jampi FB. Dulu yuran penyertaan RM60, sekarang tak pasti sebab ada penambahan modul baru dari semasa ke semasa.
3. InboxCash. Ini adalah produk digital premium paling mahal yang pernah saya bayar. Harga ikut pakej. Ada yang basic RM497, ada yang advance RM797. Saya ambik yang advance. :D Tapi hanya sesuai untuk yang serius nak mendalami bidang Pemasaran Emel.
4. Teknik 7 Naga. Teknik pemasaran alternatif menggunakan profile FB sahaja, tanpa perlu membakar duit untuk kos FB Ads. Yuran RM50 sahaja. Pulangan yang saya dapat tak terkata. Sangat berbaloi-baloi.

Sekian perkongsian saya kali ini.

Jika ada yang hendak ditanyakan, boleh komen di bawah.

Atau kalau segan nak komen, boleh terus PM. ^_^

Terima kasih.

RFS

No comments:

Post a Comment