LENOVO A390 YANG TERHEMPAS

  • 0
Akhirnya handphone Lenovo A390 yang selama ini saya gunakan telah menamatkan perkhidmatannya. 

Ketika menunggang motor di sekitar kampus USIM Ahmad, saya meletakkan beliau dalam raga depan motor. Malang ketika sampai di jalan yang ada bonggol, beliau telah melompat dan terhempas di atas jalan. Pakaian yang membalutnya telah tercabut. Begitu juga penutup bahagian belakang telah tertanggal dan bergelimpangan.
Hikmah: Bagi saya ini bermakna Allah hendak berikan handphone baru yang lebih baik, alhamdulillah. ^_^


RFS

P/S: Sekarang saya menggunakan Lenovo S820. Bukan handphone baru. Tapi handphone terpakai yang masih baru. Umurnya baru 7-8 bulan. :D Saya beli dari Mudah dan berurusan dengan penjual secara Cash On Delivery. Harganya? RM350 melayang dari dompet saya. :'(

No comments:

Post a Comment