ADA MASALAH KEWANGAN?

  • 0
Masalah kewangan tidak akan berlaku secara tiba-tiba. Ketika masalah masih ringan, kita kena segera ambil tindakan untuk selesaikan. Jangan tunggu masalah dah parah, baru gelabah nak cari jalan.

Bila kita tak ada ilmu, duit berjuta boleh habis sekelip mata. Tapi kalau ada ilmu, tak ada duit pun boleh buat duit. Kalau ada duit sikit, boleh jadi banyak. Jika ada banyak duit, jumlahnya tambah membukit.

Apa yang nak disampaikan kat sini, ada 2 perkara.
1. Agar terhindar dan keluar dari masalah kewangan, kita perlu menuntut ilmu.
2. Untuk berjaya dan cemerlang dalam urusan kewangan, kita juga perlu menadah ilmu.

Kat mana nak belajar? Saya ada buat satu group FB untuk mereka yang baru nak belajar pasal kewangan. Kalau dah power, tak sesuai. Serius saya cakap.

Sesiapa yang join saya akan bagi 2 ebook kewangan yang saya tulis sendiri bertajuk Cara Mudah Simpan Duit dan 7 Perangkap Kewangan.

Group ini berbayar. Berapa? Kalau pantas bertindak, tak sampai RM50 sebab saya offer diskaun untuk masa terhad.

Berminat? Boleh terus ke sini ---> mudahsimpanduit.blogspot.com

Sekian. Terima kasih. Care to share.

RFS

No comments:

Post a Comment